onsdag 25. januar 2012

Ny i "gamet"

Det fyrste innlegget i bloggen min berre bli dotter mi sin kommentar:
"Hæææ, skal du laga blogg ?? Mamma eg blir flau!!"
Ja, ja, sånn kan det gå; når ein har tenåringar i hus... Men det går vel over!
Er ikkje så glad i å verken skriva eller visa/publisera tekst og bilete "om og av meg sjølv", og i alle fall ikkje via nettet, så at eg skulle laga blogg var vel igrunn heilt utenkjeleg!
Men uansett, nå er eg i gong!
Så neste "kamel å svelga" blir vel å leggja ut det bilete......

2 kommentarer:

  1. Hihi;) Eg vart og litt betenkt kring det å lage blogg, men no ska me jo skrive sakleg om IKT, så då bli det ikkje så intimt.

    SvarSlett
  2. Jeg var heller ikke stor fan av ideen om å lage blogg. Leser sjelden eller aldri en blogg. Men nå er jeg i gang og føler i blant at jeg faktisk har LYST til å legge ut noe og dele med andre. Ikke så flink enda, men det er god skrivetrening. Lykke til!

    SvarSlett